Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

sausio 30, 2009

Pagieža


Šiandien buvo neypatinga diena. Jeigu atvirai, galėčiau paaiškinti kodėl. Bet neverta. Koks skirtumas kodėl? Juk nuo priežasties išsiaiškinimo praeitis nepagerės. Noriu muštis. Kriaušė nebe padeda. Tas ir blogiausia. Gal reikėtų atsiversti į religiją? Gal tada, tokiomis silpnumo akimirkomis viską lengviau ištverčiau? Nesąmonė! Dievas neegzistuoja. Egzistuoja tik žmogiškieji ištekliai, ir žmogiškos ydos. Kurias turi visi. Tas ir yra blogiausia. Taigi, kaip jau sakiau, per paskutines 4 valandas mano didžiausias noras buvo muštis. Tai darau retai. Perretai. Deja, neužsiroviau ant jokių forsų (kaip gaila). Absoliučiai nieko. Nesutikau jokių kentų, kurie siūlytųsi pasimušti. Idealiausia būtų jeigu užsiraučiau ant 2-jų; vieną atjungčiau, o likęs sveikas antjungtų mane... Mmm... Tada po 8 valandų atsibusčiau ligoninėj su prakirstu kairiu antakiu, su užtinusia dešine akimi, ir su guzu ant kaktos. Keletas didelių mėlynių ant rankų taip pat būtų privalumas. Ir krūva nubrozdinimų, apibraižymų.
Šalia lovos stovėtų mama, tėvas ir gal seselė. Tuomet išlemenčiau:

-Buvo smagu... Noriu... Noriu pakartoti... - tada vėl atsijungčiau kokiom 6 valandom.

O toliau, kaip (neegzistuojantis) Dievas duos.


Bet aš tik to norėčiau. O mano norai, kaip žinia, nevisada eina į dangų. Kad jį kur.


Kai užplūsta tokios silpnumo akimirkos dėl savo bejėgiškumo... Tiesiog nežinau ką ir besakyti. Neviltis, labai stipri neviltis. Man gaila savęs už tokias akimirkas. Akimirkas, trunkančias visas sumautas 5 valandas. Visas tas šūdas užsikaupia manyje. Ir reikia kažką daryti, kažkur išsilieti. Nu blemba, gal eiti apversti konteinerį vieną kitą?! Kodėl rašau tokius marazmus? Juk, kad ir kaip blogai besijaustum, vistiek paskui pagerėja, arba pablogėja. Bet tuomet vėl pagerėja, nes tas gėrio/blogio santykis yra reliatyvus. Tiesiog vakar buvo labai gerai, taigi adekvačiai šiandien turi būti šūdas. Taip gamta surėdyta. Šneku kaip sumautas urėdas. Urodas.


Viskas.

2 komentarai: