Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

sausio 05, 2009

Prasideda...

Pirmas mano įrašas šiame BLOG'e. Turbūt daug ir įdomiai papasakoti apie ką nors nelabai išeis (kam gi išeina?).
Tiesiog teršiu eterį savo per daug kritiška ir ciniška nuomone apie man gyventi trukdančius dalykus; mokytojai, televizija, reklama, blogi filmai, bloga nuotaika ir kt...
Taip pat pasistengsiu nedaryti kaip daro dauguma emo-blog'erių: parašo 3 žodžius, įmeta 15 (iš interneto nugriebtų nuotraukų) ir tai jau vadina originaliu, vertę turinčiu įrašu. Na atsiprašau... Tai yra kičas. Bevertis laiko ir akių švaistymas.

Laukite. Bus daugiau.
Nuskambėjo kaip kokia reklama. Nekenčiu reklamos x)

2 komentarai:

  1. laukiame.įdomu paskaityt kitų nuomones/išgyvenimus.o, apie tuos blog'erius pritariu.:]

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pirmasis komentaras mano BLOG'e. Šventė širdy x)

    AtsakytiPanaikinti