Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

vasario 17, 2009

Kelionės vaizdai

Kadangi neturiu ką rašyti. Tai geriau nerašysiu (beveik) nieko.
Tiesiog vaizdai, kuriuos matau (beveik) kiekvieną savaitgalį eidamas į Studiją.


















Gatvė, kurioje gyvenu.




Sekanti gatvė, į kurią pasuku praėjęs aną.



Sekanti gatvė.


Viena centrinių miesto/kaimo/miestelio gatvių.


Miesto architektūrinė "vinis" - Vilkaviškio Katedra (tipo). Pastatyta prieš 100 metų. Nugriauta. Atstatyta prieš 10 metų.

Taigi, jeigu per atostogas neturite ką veikti, ar nežinote kur keliauti, atvykite.
(Gal) nenusivilsite.

9 komentarai:

  1. Dabar aišku kur tave galima sutikt:D Gal nereikėjo taip atvirai visam pasauliui:) Visi juk priešų turim;Dp

    AtsakytiPanaikinti
  2. Arba aš tą katedrą kažkada jau mačiau arba visos Lietuvos katedros baisiai panšios.:D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nešališka stebėtoja, ką tie priešai man padarys? Kam reikia, tie žino, kur gyvenu. O kiti - jei norės susižinos xD (tikiuosi, tai nebuvo mano paskutiniai ištarti žodžiai).

    Auguste, visos tokio stiliaus "katedros" panašios. Vienintelė, man asmeniškai, labiausiai išsiskirianti iš kitų bažnyčių/katedrų būrio Lietuvoje yra Šv. Onos Bažnyčia x)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Važiuojant aplankyt močiutę, ir Exciter'io tėviškę aplankysiu. Du zuikiai vienu šuviu. Sweet :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kaip miela :) o kur močiutė gyvena?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Giedriuose, netoli Vilkaviškio, gal 2 kilometrai :P

    AtsakytiPanaikinti