Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

kovo 12, 2009

Aš pėsčias

Šiandien "daug keliavau" xD
Atsikėliau apie 08:20. Pasivaikščiojau po kambarius, užėjau į tualetą. Bet vėliau grįžau į lovą, nes namie niekas nevyko. Tada dar "pamiegojau". Antrą kartą kėliausi 08:40. Įšokau į dušą. Pavalgiau pusryčius. Pačiupinėjau PC; paskaičiau BLOG'us. Pagalvojau, kad reikėtų eiti eskizuoti. Nėjau. Paskui su tėvu išvarėm į Marijampolę. Į automobilių aikšteles. Prieš išvarant buvo maždaug toks pokalbis:

Tėvas: Užsidėk šaliką.

Aš: Ką? O kam? Juk lauke nešalta, nėra vėjo.
T: Užsidėk arba nudėsiu tave.
A: OK.


Žinau, kad manęs jis nenudės ( xD ), bet vistiek užsidėjau šaliką ir kepurę.
Marijampolėj buvo visai nieko. Kol kedai nesušlapo. Bet paskui koja priprato prie (kelis kartus padidėjusios) drėgmės ir viskas buvo gerai x) Kažkaip aikštelės aptuštėjusios. Rimtai. Buvau prieš keletą mėnesių tai buvo žymiai daugiau. Krizė? Ai, koks skirtumas. Po aikštelių užsukom į visų supermarketų motiną - Maksimą. Bet ten nebuvo nieko gero. Tai greitai nešėmės namo. Bet paprašiau, kad tėvas išmestų mane prie Studijos. Išmetė. Studijoj pavalgiau "pietus" (daug pusfabrikačių). Dar pašnekėjau su Kristina. Ji grįžus iš Briuselio. Respektas ir pavydas jai už tai, kad pamatė daugiau pasaulio x) Studijoj nepiešiau. Tik šnekėjau, klausiau, valgiau ir sukūriau meninę instaliaciją xD Kažkur apie 16:53 pajudėjau namų kryptimi. Pakeliui sutikau 3 žmonių grupuotes. 2 iš jų akivaizdžiai buvo forsų gaujos. Sakykim gaujelės xD Nebuvau nusiteikęs muštis, tai apsiėjom be konfliktų xD Tikrai, kad xD Apie 17:06 buvau namuose. Nusiėmiau kepurę (taip, visą dieną buvau užsidėjęs). Deja neatsimenu ką iki šiol veikiau juose. Tik atsimenu, kad dar nevalgiau vakarienės. O reikėtų. Turbūt.
Ačiū, kad skaitėt x)

Štai čia ta mano žadėta meninė instaliacija (stalas + šaukštelis + susegiklis (?) + neturėjimas ką veikti).


P.S. Kokia mašina jums labiau patiktų; BMW 5 ar 3?
P.P.S. Šiandien jau antrą kartą nusipirkau 2 Kinder Bueno ir pamiršau pasiimti čekį x/

2 komentarai: