Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

balandžio 02, 2009

Bek in biznis

Niekaip negalėjau parašyti anksčiau, nes buvau pasilikęs trumpam be interneto. Nes pirkau naują kompą x) Buvau sugalvojęs mesti žaidimus iš kompo, bet dabar, matomai, nelabai turbūt išeis x) Che che che, taip sakant x) Nesistengsiu dabar parašyti ilgo "irašo". Sakykim, kad čia bus tik belaidės klaviatūros išbandymas (giriuosi xD). Ilgą įrašą iškepsiu rytoj arba poryt. Rytoj kelionė į Klaipėdą, su mokykla, poryt - į VGTU. Sekmadienį, ir visą likusę savaitę - poilsis. Pagaliau... Ar žinote, kad man dažnai pasireiškia stogo važiavimo sindromas? Ne pirmas kartas... Tikriausiai, kaip ir visada, kaltas pavasaris. Ach.. pavasaris... Ištarkime dar kartą, dabar pasimėgaukime: pavasaris... Ar jaučiate? Ar jaučiate tą gerą jausmą? Tą jausmą, kuris verčia spjauti į visus nemalonumus, tą, kuris dieną padaro geresnę...
Gerai, gana tų nesąmonių. Iki greito x)

2 komentarai: