Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

vasario 22, 2010

Give it to me baby aha aha

Mane labai užknisa toks klimatas, koks yra dabar. Labiausiai prie to prisideda tai, kad rytais eidamas į mokyklą gali paslysti ir nusisukti sprandą n-kartų. Labai užknisa, eini ta sukietėjusia pliurza ir nežinai kada tikėtis slystelėjimo. Kas antrame žingsnyje pajauti kaip netyčia pačiuoži ant vienos kojos... Akimirkai netgi užplūsta adrenalinas, kad paslysi per daug, nesureaguosi ir išsitiesi ant žemės. Užvakar man vos taip nenutiko, ėjau pro vietinį kultūros centrą... Ir kaip slydau! Bet laimė sugebėjau staigiai sureaguoti ir pastatyti koją taip, kad nenučiuožčiau per daug... Bet tą akimirką vėl slystelėjau ir maždaug padariau nevykusią MoonWalko versiją :D Bet tada visai nebuvo juokinga. Pro šalį dar ėjo kažkoks vyriškis, iš pradžių atrodė, kad ateina man padėti, bet kur tau..! Pora kart pademonstravęs savo rusų kalbos žinias išsikapsčiau :D Tai buvo daugiausiai adrenalino įvaręs slydimas mano gyvenime :D Esant tokioms sąlygoms :D
T
aigi, dabar apie reikalus. Iš lietuvių bandomojo gavau 5 ir 8. 5 iš teksto suvokimo. Na ten toks ganėtinai idiotiškas tekstas buvo. Tiksliau du; vienas kažkokio šizofreniko, kitas - Donskio. O 8 gavau iš samprotaujamojo rašinio. Ten tokia lengva tema buvo - "Pasaulis be knygų - pasaulis be ateities" :D Tai pažvengiau ir parašiau. Na ir šiaip vis dar jaučiuosi atsipūtęs.
Ačiū, už dėmesiuką :D


4 komentarai:

  1. aš šiandien kaip tik taip slydau.. su adrenalinu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Bet juk jau beveik nėra ledo. Kaip tau tai pavyko? :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. " beveik nėra" tai vadinasi yra dar :D
    ledas mane rado

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ledas tave persekioja. Būk atsargi! :D

    AtsakytiPanaikinti