Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

balandžio 07, 2010

Did you, did you see the frightened ones?

Šiandien buvo ta diena, kai aš valiau kompą. Nesupraskite mane tiesiogiai - ne su siurbliu ir šepetėliu valiau, su Recycle Bin :D Netgi kokie 6-7 GB pralaisvėjo :D Dar šiandien sugebėjau nusiteikti ir išbūti absoliučiai visose 8-iose pamokose, įskaitant ir paskutinę - kūno kultūrą :D
Taip pat per paskutines 3 dienas sugebėjau nupeckioti tikrai nemažą šūsnį eskizų :D Woooo! Nuo pat 11-os klasės beveik ne eskizavau, nes... turbūt tingėjau :D Paskui kai neįstosiu, tai galėsite man tai priminti :D Juodas jumoras :D
Blemba. Kasdien save keikiu vis labiau, kad anksčiau buvau visiškas idiotas - patriotas ir visiškai nenorėjau stoti užsienin. Bet juk ten žymiai geriau, god-damn! Anglų moku, ko dar reikia? Pinigų? Tai px, bus ir pinigų. Esmė ta, kad užsienyje mokėsi panašiai kaip ir Lietuvoje, bet gausi daug geresnį išsilavinimą + daug praktikos. Kažkaip užsienio univerai suvokia, kad teorija be praktikos nėra tokia efektyvi. Pas mus, matomai, tokio suvokimo dar nėra. Kas nors, pasakykit, kad aš klystu. Jau net skauda vidurius nuo savigraužos.



Uuuuuu... Blue Sky...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą