Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

liepos 08, 2010

Afigien nai nai

Vakar sužinojau reikiamus egzaminų rezultatus. Nudžiugino! Tai biškį aplaistėm... Žinokit niekada netikėjau, kad galiu patrūkti nuo 2 l alaus ir truputėlio Geros. Bet tai kai kaaaaaaalėėėėė į galvą. Nepamenu tik gal kokių 2 valandų vakarykščio savo nuotykio. Pretty not bad. Ammm.... jau pusė metų kai buvau negėręs. Daug. Viskas, daugiau negersiu degtinės. Pagaliau supratau, kad ji - ne man. Brendis, viskis - štai kas - man. Alus irgi, žinoma.
Kai pagalvoji... Tai visai baisu taip prarasti atmintį. Kad ir trumpam, bet vistiek gąsdina.

2 komentarai:

  1. Matematika 77, istorija, į kurią ėjau "na ura" :D - 83, lietuvių - mažai, bet gal užteks :D Stojamasis 100/100 :D Wuuu! Kaip tavo?

    AtsakytiPanaikinti