Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

liepos 18, 2010

Done listas

Kadangi vasarą atsiranda daug laiko padaryti įvairius darbus (ir žmonės juos daro), nusprendžiau ir aš čia padaryti nedidelį sąrašiuką, kur žymėsiu atliktus, bet nebūtinai svarbius, darbus : )

So far...
liepos 21.
1. Nusifotkinau. Kam? Gal tam atvjui, jei įstočiau. Gal.
2. Peržiūrėjau pirmą Led Zeppelin - In The Light (Rock Retrospectives) DVD.
liepos 20 d.
1. Išsiunčiau laišką Inetai.
2. Padovanojau kietus sun shades Kristinai. +200 karmos taškų.
3. Peržiūrėjau Ghost Dog. Nuostabus filmas su tragiška pabaiga. RZA soundtrekas, oldschool'inis repo beat'as filmui suteikia ypatingą atmosferą. Nuostabu! 9/10
4. "Padariau" 25 GB laisvos vietos kompe.
liepos 19 d.
1. Grįžau iš pragaro - Maximos; žmonių veidai perkreipti bukumo ir perdžiūvę nuo karščio. Kai kurie sudžiūvėliai ten ateina kaip į muziejų - pasivaikščioti. Tokių neapkenčiu visa savo esybe labiausiai. Bet esmė, kad buvau/padėjau apsipirkti, tai galima užskaityti kaip pliusą. +100 karmos taškų : D
2. Parašiau laišką Inetai. Liko sunkioji dalis - išsiųsti : D
liepos 18 d.
Labai smarkiai ir gerai išplautos 2 poros kedų : )



Nežinau kas čia darosi.. Blog'e rašau apie kedų plovimą, turbūt gavau Saulės smūgį : D

2 komentarai:

  1. man atrodo, saulės smūgį bus įmanoma gauti ir sėdint namuose. liūdna

    AtsakytiPanaikinti
  2. kad to nebūtų, reikia eiti laukan. linksma : D

    AtsakytiPanaikinti