Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

spalio 04, 2010

A friend who's dressed in leather...

Nieko gero pastarosiomis dienomis neįvyko. Apart to, kad šiandien galutinai supratau, kad peršalau. Oh jah. Faaaaaaaaaaaaaakkkkk kkkk k k k. Liko padaryti kompozicijos namų darbus, visai nedaug - dorėninę ir toskaninę kolonadą arba arkadą. Oh jah. Pure morning. Šiandien buvau Vrublevskių bibliotekoje. Ir žmonės ten nė velnio nieko neturėjo ko man reikėjo. Bet sužinojau, kad VU biblioteka turi "Space, Time and Architecture". Reikės kažkaip gauti. Ir dar kažkaip nesusirgti, nes:
rytoj mano gimtadienis,
rytoj kompozicija,
ketvirtadienį piešimas,
kažkada gal reikės grįžti namo,
kažkada bus aukšto tūūūsas,
kažkada bus cementovkė su aviatoriais,
kažkada bus kažkas...



Vienu žodžiu susišikau ne laiku ir ne vietoje. Kam nepasitaiko.
Sakiau, kad į Vilnių parsivariau mašiną? Ne? Tai, va, vilniečiai saugokitės, mieste naujas pakelių manijakas ;)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą