Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

lapkričio 22, 2010

Įrašas #3.2 Ką gersite šiandien?

Taigi, panašu, kad prisišnekėjau. Dabar teks iškepti dar keletą įrašų apie mėgstamas konkrečias gyvenimo šakas ir medžius. Ką gersite šiandien? Kolą, degtinę ar vyną?
Norėčiau pradėti nuo to, kad labai mėgstu viskį. Viskis šaltas, viskis grynas, viskis su ledu, viskis be ledo, senas viskis, šviežias viskis. Bet koks viskis. Nežinau kodėl jį taip mėgstu. Gal kalti genai, nes mano dėdė jį irgi mėgsta. Taigi. Labai mėgstu Jack Daniels ir Jameson'ą. Kentucky's Jack irgi nieko. Bet šiaip tai šlykštus. Bet nebrangus. Kadangi viskis šiaip nėra pigus gėralas, dažnai tenka tenkintis brendžiu. Kava ir brendis. Brendis ir kava. Torres'as, Gloria ir Alita. Šventoji trejybė :D Toresas skanus, Glorija irgi. Alita nelabai, bet už tai pigi. Magelan'as irgi pigus, bet išvis nelabai rekomenduočiau, nes...na, turiu savų priežasčių. Anksčiau gerdavau ir degtinę. Bet po keleto kartų, kai skrandis jos atsisakė, daugiau neberizikuoju. Degtinė išbraukta iš geriamų gėrimų sąrašo. Soriux. Toliau - konjakas. Iš esmės, konjakas tai tas pats brendis, tiesiog pagamintas Cognaco srityje, Prancūzijoje. Ir gerokai brandesnis ir brangesnis. Gėriau tik keletą kartų. Nėra itin skanus gėralas. Toks brendis su daugiau spirito :D mmm... kas toliau? O toliau vynas. Vyno praktiškai negeriu. Vienintelis vynas, kuris man patinka yra naminis vynas. Arba dar kokia nors Sangria. Dar nesubrendau vynui čiuj :D na, nebent dar karštas vynas...tai yra skanu. Ir žinoma nepamirškim vermuto - Martini. Oh jah. Galima gerti ir gerti, toks visai nieko, o jei dar praskiestas su Scheweppesu, išvis pasaka. Alus. Paskutiniu metu kažkaip labai užsikabliavau ant Wolfas Engelman. Toks visai nieko gėraliukas.
Jei atvirai, pasaulyje man užtektų tik martinio, Jack'o ir alaus. Viskas. Kitokių alkoholio rūšių nereikia. Koks aš kuklus....


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą