Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

kovo 31, 2011

650 min. 25 LT.

Uah! Šiandien, praktiškai pagaliau nebėra namų darbų. Viskas, šiandien galiu gulėti lovoje arba sėdėti prie PC (kas nėra pagirtina). Ehehei. Pagaliau darbo savaitė baigėsi. Čiuj, kad prasidės poilsio savaitikė :D Jausmas geresnis, nei oras aplinkui :D Nežinau kaip pas Jus, bet Vilniuj šiandien (vėl) snyguriavo. Bet taip gan lėtai iš pradžių; tokie dideli sniego gabalai krito palengva palengva iš dangaus... Būtų tikra žiemos romantika, savaime suprantama, jeigu dabar būtų žiema. Šiandien atsisakiau Ežio. Pora metų turėjau. Buvo tikrai smagu; rašiau daug nemokamų sms ir t.t. Bet. Bet pokalbiai pagal ežio tarifus, šiais "visko už dyką" laikais, yra sunkiai protu suvokiami - pokalbio minutė kitame tinkle - 45 ct. Džyzus-faking-kraist! Anyway, keičiasi laikai, keičiasi ir vertybės, matomai. Dabar sms man tiek daug nebereikia. Todėl ir pasirinkau kitą operatorių. Nesakysiu kokį, esmės tai nesudaro. Tiesiog išankstinio mokėjimo kortelės turi vieną trūkumą - baigiasi pinigai ir viskas. Viskas literaliai. Kai baigsis pinigai sąskaitoje negalėsite niekam paskambinti. O kai turite abonentą, skambinate ir kalbate kiek norite nesukdami sau ir kitiems kiaušių. Žinoma, mėnesio gale atėjusi sąskaita priklauso nuo to, ar labai daug kiaušių kam nors susukote... :D
Vis daugiau mano pažįstamų rašo bloggus. Ir vis daugiau bloggerių tampa mano draugais. Valio. Naudodamasis proga, siūlyčiau aplankyti vieno iš mano grupiokų BLOG'ą.

Paskutiniu metu taip smarkiai pasinešiau ant psichodelinio roko. Ou jah, ir turiu pastebėti, kad yra visai nemažai jaunų/naujų šį stilių grojančių bendų.


Ačiukas už dėmesiuką.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą