Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

spalio 27, 2011

Trečiadienis? Ketvirtadienis.

Dabar mano kambarys kvepia tabaku, šprotų koncervu ir genplaniu. Mmmm... O taip, genplaniu. Žinote koks genplanio kvapas? Toks, gan, “popieriškas”. O, jau vidurnaktis..! Buvo :DD Jei ir toliau išlaikysiu tempą, kas žino, gal dar ir pamiegosiu šiąnakt. Nors, neprivalgęs, neprilaižysi, tsakant.

Kažkas kažkada sakė, kad geriau dažniau, bet po mažiau. Taigi, prašom, turite rezultatą.

Darbo atmosferai palaikyti.

3 komentarai:

  1. O Dieve :D "O, jau vidurnaktis..! Buvo :DD"
    Didesnė dalis mano gyvenimo taip. :D Jaučiu ir šiąnakt taip, nes nesutemus aš nedarbinga vis tiek.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu nežinau... Aš tiesiog nespėju.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Na kaip, aš irgi nespėju. Tik aš ne dėl to, kad dirbu vienus darbus ir nespėju kitų, o dėl to, kad man reikia su neaiškia chebra Nosferatu pažiūrėt ar paskaityt įdomesnes knygutes negu vadovėliai.

    AtsakytiPanaikinti