Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

spalio 08, 2012

Alų gerti yra gerai

 

Ahhh. Haha. Kai reikia eiti miegoti, bet nenori eiti miegoti, pradedi susigalvoti visokių įdomių ir nelabai veiklų. Ahh, mano blogas verkia mano rašomas. Vargšas blogas. Na, mano blogas turi trūkumų. Sakyčiau, gal greičiau tik vieną – čia beveik niekada nerašau apie architektūrą. Gal reikėtų pakeisti pavadinimą į “Architektūros studento BLOG’as, ne apie architektūrą”. O gal nereikėtų. Gal reikėtų dabar papasakoti, ką turėjau seniai papasakoti. Tai va. Kadaise, maždaug prieš savaitę buvau policijos šventėje. Na, ten tokia mini-tarptautinio mąsto, Marijampolėje vyko. Tai buvo kietai; galima buvo fotografuotis su ginklais, tarnybiniais šunimis, aro pareigūnais ir kt. Beje, tas pats ARAS netgi surengė mini programėlę su vaidinimu “Passato užgrobimas”. Buvo visai kietai. Kaip per kokį Kalofduty. Na, o bet tačiau viskas negalėjo būti taip gerai ir po poros dienų, kai važiavau į Vilnių, mane sustabdė policija. Pirmą kartą gyvenime. Įsivaizduojate, per tuos 2,5 metų manęs nė karto niekas nebuvo stabdęs. Tai sustabdė, pačekino ir paleido. Neturėjo dėl ko bausti. Haha. Kita ne mažiau svarbi naujiena yra, kad aš jau beveik mėnesį laiko nesiskutau barzdos. Ir jei daugiau nebesloguosiu, pasistengsiu dar truputį paauginti. Bet šiaip, kuo tolyn, tuo labiau, mane užknisa biškį. Nu toks, nežinau, kažkoks jausmas nemalonus kartais būna. Bet šiaip juk barzda yra “500 respect pts” šaltinis. Kaip galima ją nusiskusti. Negalima! Nesiskusiu! Kol kas. Dar viena, ne mažiau svarbi žinia, netikėtai, bet susijusi su architektūra, įvyko pirmoji tarpinė projektavimo peržiūra. Gavau 9 iš analogų analizės ir 8 iš pristatymo ir koncepcijos. Taigi sumoje turime 0,85. Skaitau, kad pakankamai neblogai. Turint galvoje, kad šita peržiūra buvo verta 1 balo iš galutinių 10. Šiaip jau, kalbant atvirai, tai ji buvo niekinė, palyginus su tuo, kas laukia per artimiausius pora mėnesių. Ir žinoma, peržiūra buvo spalio 5 dieną. O kas būna spalio 5 dieną? Teisingai, mokytojo diena. Ir dar mano gimtadienis. Jau galėsiu lankyti kazino legaliai! Jaaaayyyy! Dievinu tokais dienas kaip šiandien, kai visiškai tingisi ką nors veikti, eis be jėgų, o užėjęs į RIMI randi Kaimiško alaus akciją. Ir pasiimi 3 butelaičius namo. Man tikrai reikėtų eiti miegoti. Nes. Rytoj reikėtų anksti kelti, dėl tam tikrų priežasčių, kurių dabar nesakysiu, nes biškį tingiu. Ir šiaip ilgokas įrašėlis gavosi.

Norėjau pasikeisti BLOG’o šriftą į juodą. Kad būtų senamadiškai – juodai parašyta ant balto, bet kad ten labai mažai toki šablonų. tai negi dabar teks pačiam knistis taikant spalvas ir kt.? Panašu, kad teks.

Paėmiau du panašaus gerumo gabalus, kurie sukasi mano galvoje, jau kuris laikas.

4 komentarai:

  1. Su gimtadieniu!
    O dėl barzdos, tai pfff, mano "vyras" nuo birželio nesiskuta :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jau pradėjus skaityti įrašą, ties ta policijos švente prisiminiau, kad berods spalio 5tą Tavo gimtadienis, tai ir sveikinu su tuo pačiu ;)
    O barzda yra labai gražu, bent jau man asmeniškai tai taip vyriška (mm)

    AtsakytiPanaikinti