Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

rugsėjo 13, 2014

Are you sure.

 

Šitam įrašui gimti reikėjo daug laiko, nes faktiškai aš atbukau, nieko nenorėjau ir šiaip, būkim atviri, ši vasara man (ir ne tik man), buvo pati blogiausia. O bet tačiau apie tai aš nekalbėsiu :D

Įstojau į magistrą. Norėjau į Pastatų renovacija, o bet tačiau nesusidarė grupė ir atsitiko variantas B, įstojau į Urbanistinių kompleksų architektūrą. Bet ta prasme, kai lieka diena iki rezultatų paskelbimo, ir VGTU nusprendžia, kad pochui, ne – šitos specialybės nebus, nes nesusidarė žmonių kiekis. Blet nachui, juk duomenis turi gerokai anksčiau, negi sunku padaryti preliminarų spėjimą ir pranešti iš anksčiau? Fucking jaučių bybių sriuba.

Dabar mano galvoje yra toks klausimas, kadangi esu faking pesimistas (tapau juo); ar (jau) mesti studijas ir dirbti bet kokį darbą, gerti vyną ir nieko neveikti, ar tęsti studijas ir bandyti tapti žmogumi, kokiu visada norėjau būti. Hmmmmm… truputį iškiliai parašiau.

Galvoju, kad reikėtų susikurti instagramo akauntą, pradėti fotkinti visokius šūdus, rašyti durnus hashtagus ir tada susilaukti garbės ir šlovės. Būtų juokinga #juokinga #šūdas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą