Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

liepos 17, 2009

Sapnų galia

Šiąnakt vėl miegojau blogai. Vėl sapnavau kažkokią nesąmonę.
Sapnavau, kad aš su klasiokais buvom a la ekskursijoje po prekybos centrą IKI. Kuris yra vos 50 metrų nuo mokyklos. Pats IKI kiek atsimenu buvo gal būt aerouosto dydžio. Iš vidaus labiau priminė angarą, nei parduotuvę. Vaikščiodamas po tą centrą sugebėjau nueiti iki savo senelių buto (!), kurio balkone sutikau gerbiamą Vrubliauską (VGTU architektūros fakulteto dekaną). Jis, padedamas kažkokio jaunimo remontavo senelių balkoną (kiek vėliau atsimenu, iš balkono padarė vos ne salę). Prisimenu, kai vienu momentu sapne verkiau, bet tikrai nežinau kodėl... Atsimenu, kai reikėjo eiti į autobusą ir "važiuoti namo", bet tada auklėtoja (atvirai pasakius, visas auklėtojas mačiau pirmą kartą) liepė eiti ieškoti pasimetusio mokinio ar kažko tokio, tiksliai neprisimenu. Ir tada gavau 900 ženklų SMS iš pažįstamos. Tokią milžinišką žinutę, kurioje ji kažką dėstė apie architektūrą. Buvau maždaug įpusėjęs skaityti žinutę, kai pabudau.
Nežinau ką daryti. Eidamas miegoti nevalgau, nesmurtauju, nerūkau, nevartoju narkotikų, pakankamai bendrauju su aplinkiniais. Tai gi, kas per šūdas man darosi?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą