Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

rugpjūčio 12, 2009

Nesitikėk nieko

...ir tavo troškimai bus išpildyti.

Šiandien suvokiau, kad pamyniau šią auksinę gyvenimo taisyklę.
Ir tai tęsėsi ganėtinai ilgai. Na bet nieko, žmonės mokosi iš savo klaidų. Tik aš, nesimokau iš supistų savo klaidų.
Blemba, akivaizdu, sentimentai niekada gyvenime neprivedė prie gero.
Bet nieko, rytoj jau bus trečia (berods) diena. Atsigaunu/atsigausiu.
Kas nenužudo, padaro stipresniu. Padaro sušiktu granito luitu, ble.

Man, turbūt, reikėtų kuriam laikui pasitraukti į pogrindį. Prašviesėtų galva. Atsipūsčiau. Keletą kartų (nevalingai) pasigerčiau, (beveik) viską pamirščiau. Būtų tikrai šaunu, nes dabar jaučiuosi kaip sumautas idiotas.
Per paskutinius 3 metus aš smarkiai pasikeičiau. Ir tai man labai nepatinka. Atrodo, kad pasikeičiau į gerąją pusę, bet iš tikrųjų pasikeičiau į blogąją pusę taip pat. Tai yra labai komplikuota, kaip ir visas šitas įrašas. Bet tikrai ne taip smarkiai komplikuota, kaip gyvenimas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą