Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

spalio 31, 2009

Garage Rock Revival

Hellouu !
Atostogos jau baigėsi. Na nesibaigė iki paskutinio lašo, bet nedaug trūksta iki to :D Apskritai nelabai žinau ką rašyti šiandien, todėl įmesiu keletą nuotraukų ir... Vienu žodžiu, tegul nuotraukos kalba pačios už save. O muzika kalba pati už save :)
Dedikuoju šį, bevardės panos piešinį, Kristinai, kuri dabar yra Vokietijoje. Ir šiaip jau galėtų grįžti, ne nu, rimtai, grįžk greičiau Kriste :D

Ir šiaip vat, daugiau nieko gero ir nenuveikiau. Tik piešiau galvas, galvas ir dar kartą galvas. Iš tikrųjų per tą savaitę norėjosi nuskečinti kokią galvą pamautą ant baslio, bet nebūdamas tikras dėl savo psichinės būklės nerizikavau :D



O dabar gerbiami ponai, ir ne mažiau gerbiamos ponios, Vilkaviškio nuotraukos. Tik 2. Bet nelabai bjaurios (whew) :D

Vilkaviškio architektūrinis šašas, gerąja to žodžio prasme (jeigu tokia yra :D ) - Vilkaviškio katedra-bažnyčia. Ankstesniuose mano įrašuose galite aptikti daugiau info apie ją ;)




Vilkaviškio mažosios architektūros pavyzdys - bažnyčios-katedros tvora :D


Pė.Sė. Šiandien pirkau naują šaliką, tokį juodą, su raudonais ir pilkais dryžiais. Iš toliau atrodo kaip LRyto atributika. Škias į Kauną su juo geriau nevažiuosiu :D Nebent...

3 komentarai:

  1. Kaip man patinka tavo blog'o garso takelis!
    Liuks.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ineta, bet aš tik piešiau, nieko daugiau neveikiau :D

    Auguste, ooo taip, man irgi be galo patinka :) High five! xD

    AtsakytiPanaikinti