Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

liepos 09, 2011

Random title

Turbūt visi tikėjosi, bet niekas neišdrįso paprašyti… kad įkelčiau sutraumuotos pėdos nuotrauką : D here you go.
Vakar persikrausčiau į naują vietą. Labai gaila palikti baraką. Eina sau! Bet taip reikia, nes kitaip prasigerčiau ir prasirūkyčiau. Nes aš negaliu pasakyti ne :D Aj nu. Čia ilga kalba. Dabar tam aš nenusiteikęs. Taigi, anyway, nauja vieta Aguonų gatvėje yra žiauriai jauki; dabar tik teliko užgrūsti tą 14  kv/m ploto ir ~3,5 m aukščio kambarį savo šlamštu :D Žinokit, kai įsikėliau į baraką tokio jausmo nejaučiau, o dabar labai noriu kuo greičiau nuvaryti į naują vietą ir ten būti. Tiesiog sėdėti ir mėgautis iš trijų pūsių krintantčia šviesa…
O čia turbūt paskutinė nuotrauka daryta barake.
Nostalgy
.
EDIT'a: bute yra išnuomojamas dar vienas 12 kv/m ploto kambarys. Kas norėtų būti mano kaimynas, žinote kur kreiptis. Čia visiškai rimtai.

8 komentarai:

  1. tai dabar ponaitis vienas gyvens bute? ;>

    AtsakytiPanaikinti
  2. šviesa iš trijų pusių? wawawywa. king in the castle! tikiuosi teks pačiam pamatyt.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Viskas priklauso tik nuo tavęs :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. tai turi daryti prirašymaaaaa!!!! ;D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Na čia ne barakas... bet jei jau taip sakai, galima padaryti mažą mielą vyno degustaciją ^^ išvis kaip galiu prieštarauti tau... : D

    AtsakytiPanaikinti