Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

sausio 20, 2012

Trumpi sakinukayj

Va. Visos dienos labai panašios. Nėra paskaitų. Sesija, turbūt. Nieko neveikiu. Sėdžiu namie. Ne visada, žinoma ;) Valgau, miegu, guliu, skaitau, juokiuosi, plaunu indus, galvoju, svajoju. Liko paskutinis – meno istorijos – egzaminas, kurio, kaip anksčiau buvau minėjęs, galėjau išvengti. Bet neišvengsiu, ir tikiuosi, išlaikysiu. Rytoj važiuoju į KTU piešimo olimpiadą. Trečią kartą. Antrą kartą kaip svečias. Na ten reikia vežtis namų darbus (natiurmortą iš trijų berods objektų ir dar draperija dryžuota turi būti). Ir bus užduotis nupiešti kažką iš minties berods. Va, tai man niekas neleis piešti. tai pabūsiu kur nors kampe ir paeskizuosiu turbūt :3 Bet kažkur giliai manyje, mano vidinis niekšas man dainuoja, kad reikia įsivelti tarp dalyvių ir piešti, o paskui gerai (geriausiai!  :O ) nupiešus nusiimti kaukę ir dramatiškai surikti – VGTU, architektūra, antras kursas! *maniakiškas juokas* :DD Nežinau. Turbūt taip nedarysiu, nes aš ne niekšas :3

Gero kelio visiems. Iki kito karto. Čia mūsų daina. Ne Jūsų >: D

11 komentarų: