Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

vasario 24, 2012

Milka

 

Tai va. Viskas normaliai. Antro pusmečio pradžia tokia, gan, kaip čia pasakius, panaši į pirmą pusmetį. Šiaip reikėtų daugiau nerimauti, bet... >: D Kadangi šiandien penktadienis, ir darbas nusimato tik toli priešaky rytoj ir poryt. Tai leidau sau truputėlį atsipalaiduoti ir pažiūrėti porą filmų. Pamenu, barake daug dažniau žiūrėdavome filmus. O dabar tikrai retai. 28 Days later – ai nu. Pasirodo jau  buvau matęs. Kažkaip prieš žiūrėdamas buvau nusiteikęs, kad čia bus oooho koks geras filmas, bet. Tai nebuvo oooho koks geras filmas, tai buvo šiaip filmas, su įdomia idėja, bet per dideliais lyriniais nukrypimais, atsiprašau, jei kam tas filmas patiko. Ir kitas, daug labiau mane sužavėjęs – Wolf Creek. Australiškas filmas. Vienintelis australiškas filmas, kurį žinojau buvo Medmaksas. O bet tačiau Wolf Creek paliko tikrai neblogą įspūdį. Tuo labiau, kad tai veiksmo trileris, paremtas tikrais faktais apie Australijos maniakus. Tiksliau kitaip tariant jie turi tam tikrą netgi pavadinimą – Backpack murders. Filmas apie vieną tokį čiuvą, kuris žudo turistus. Filme yra nemažai atvirų ir brutalių scenų. Jos tikrai žiaurios, bet man kažkuria prasme netgi patiko. Nes visą laiką tikėjausi, kad “kažkas” išsigelbės, na o bet tačiau taip nebuvo >: D

Ooooo ir dar galiu pasigirti, kad gavau Stylish Blog 2012 Award! Antrą kartą. Bet niekam nesakykit to ;D Ir dabar, kaip pagaliau supratau, atėjo mano eilė, kažkaip įteikti šį awardą. Teks pagalvoti-palūkėti. Bet aš tikrai definitely jį kažkam įteiksiu.

Ai nu, ką čia galvoti.

Pirmasis awardas atitenka Inetai.

Antrasis awardas atitenka Rimantei.

Trečiasis awardas atitenka tvk.

Turiu teisę nekomentuoti, kodėl tokie pasirinkimai, todėl ir nekomentuosiu, lol :DDDDDD

 

Muzika nugalėtojams. Jim, hit it!

2 komentarai:

  1. tbh doorsai. Nežinau, žmogau, jaučiu pareigą laikas nuo laiko ateiti čia ir pasakyt, kad paklausiau muzikas. :|

    AtsakytiPanaikinti