Mano nuotrauka
Vilnius, Lithuania
Esu žmogus, nelinkęs į savidestrukciją.

vasario 16, 2015

Beraščiai vienykitės

 

     Pirmiausia tai helau helau I finally changed my theme. Rašau, nes noriu papasakoti apie savo veiklą.

     Prieš kažkiek laiko vėl buvau duotis kraujo. Jei neklystu ir dar nerašiau apie tai, tai yra jau (!) antras kartas!11!!!1eleven. Ir tikrai ne paskutinis. Gali būti, kad kitą kartą duosiu ne kraujo į maišelį, bet tik tirščių, nes [eilinį kartą] kraujas buvo nuostabios kokybės. Seselė net sakė, kad tokio mielai išgertų rytais. Haw haw, taip nesakė, bet mačiau iš akių. Esu tikras vampyrų svajonė. Bet enough is enough apie tai. Ką tik skaičiau tokį gal ne visai durną straipsnį apie dabartinių mokinių neraštingumo lygį. Prisipažinsiu, tiek metų po vidurinės, ir tikrai, kartais nesugebu greitai pasakyti, tam tikrais atvejais, ar reikia rašyti nosinę ar ne. Aišku, mano atveju gali būti kaltas nepažabojamas alkoholio vartojimas ir nereguliarus miegas. Na o bet tačiau, vis tiek sakyčiau, kad esu tikrai faking raštingesnis nei average provincijos gimnazijos mokinys. Žinote, kokias pagrindines gramatines klaidas darantys žmonės mane užknisa? Here’s a list for ya:

a) žodį nesu rašo neesu [nes tipo ne + nesu]

b) grįžo rašo gryžo [omfg, pirmas mano išmoktas žodis, kurio viduryje rašoma nosinė, nes grąža-grįžo (giminingi, kaitaliojasi tarpusavy)]

c) kada nemoka rašyti vietininko ir visada galūnėje kiša supistą ą [for fuck sake…]

d) ieško rašo jieško [kai kas nors man taip parašo, priimu tai kaip įžeidimą, blet nu, ne NOKIA3310 laikais gyvename, nes dažniausiai tokią klaidą daro tinginiai nemokantys rašyti lietuviškomis raidėmis telefone arba dar blogiau – kompiuteryje]

Maderfaking analfabetai.

 

P.S. Tarkite, prašau žodį apie pasikeitimus šitoje svetainėje. Jei netarsite, man prasidės ūmus paūmėjimas.

P.P.S. Klaidų netikrinau. I also like to live dangerously.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą